Marketing werkt niet of marketing is duur

Twee stellingen die je vaak hoort bij kmo’s en zelfstandigen. En die stellingen kloppen ook, als je niet op de juiste manier aan marketing doet.

Dit boek zal je alvast de juiste richting wijzen.

De juiste strategie

De Juiste Marketing start met de juiste marketingstrategie. Daarna kies je de juiste tools en pas je ze op de juiste manier toe.

Met dit boek willen we kmo’s en zelfstandigen inspireren en concrete ideeën meegeven. Met direct resultaat.
De eerste stap (analyse) en de tweede stap (strategie) zijn een handleiding om de juiste strategie te bepalen.

Concrete toepasingen

Heb je al een strategie? Blader dan direct naar de derde stap (toepassing). Daar vind je een overzicht van de tools die we het meeste gebruiken bij kmo’s.

We bespreken het belang van een goed verhaal, hoe en waarom je beter fans maakt van je klanten en hoe je een goeie website bouwt. We bekijken of Facebook de juiste tool is voor je bedrijf en wat de verborgen kracht is van sociale media.

Meten is weten

In de vierde stap (meten en verbeteren) maken we duidelijk dat het vinden van de juiste marketingaanpak hard werken is.

Je probeert, je meet, je evalueert en begint opnieuw. Tot je de juiste aanpak vindt.

Overtuigd ?

Haal jij het maximum uit je marketingplan?

cover
_DSC3332

Over Georges Dockx

Na 20 jaar in de bedrijfswereld ben ik sinds 2006 zelfstandig KMO Marketeer.

Mijn missie? Kmo’s helpen op weg naar succes. Met de juiste marketing, verkoop en strategie. Dat deed ik al bij meer dan 150 bedrijven.

Daarnaast ben ik blogger, gastspreker op events, gastdocent Internetmarketing aan de Katholieke Hogeschool Leuven en lid van de expertgroep KMO bij STIMA (Stimulating Marketing).

Vragen? Interesse?

Neem vandaag nog contact op.